Doel
In samenwerking met Star Vitality wil Yxion Academy de deelnemers een bredere basis meegeven in Consultancy Vaardigheden. Om als Yxion medewerker bij de klant succesvol te kunnen opereren zijn een aantal zaken belangrijk. Je moet je aanpassen aan de klant, maar tegelijkertijd ook positief onderscheiden. Jouw aanwezigheid bij de klant moet toegevoegde waarde bieden. En je moet je neerzetten als een expert in jouw vakgebied, die ook nog eens benaderbaar is. De training bestaat uit 8 modules en in elke module worden 2 vaardigheden getraind. De rode draad van alle modules is het Yxion-gevoel: wat maakt een Yxionner nou anders dan de medewerkers van de klant?
Doelgroep
Alle medewerkers die vanuit Yxion gedetacheerd worden
Leerdoel
Waar samengewerkt wordt moet ook overlegd worden. Maar het liefst wel zo kort en efficiënt mogelijk! Hoe kun je effectief vergaderen?
-
Effectief deelnemen aan of leiden van vergaderingen
-
Het leren toepassen van een aantal gestructureerde brainstorm technieken
Theorie, discussie en rollenspelen worden gecombineerd met praktische opdrachten, waarbij de nadruk zal liggen op praktijkvoorbeelden van de deelnemers.
Programma
-
Tips en trucs voor effectief vergaderen
-
Problem Solving/ Team Building
-
Brown Paper
-
Creative Thinking
De training vindt plaats in week 47 & 48 - 24 & 30 november
Aantal deelnemers
10